onsdag 5 oktober 2011

Händer mycket men inget

SAM_0571

Det händer mycket i mitt liv just nu!

Mycket viktiga saker men endå helt oviktiga för att skriva här för tillfället men kommer förhoppningsvis påverka även er läsare här på bloggen.

Idag och igår har jag spenderat all min tid på älsklings arbete och umgås med hans medarbetare Ler

Många mysiga och roliga diskussioner har det blivit.

Hösten kryper sig bara närmare här upp i norr och att ta moppen till alla ställen man ska är inte alla dagar så roligt som man kan tro MEN det fungerar och är bästa sättet för mig idag att ta mig fram på.

Så bjuder sist men inte minst på lite bilder från en helg när jag och älskling var ut med moppen.

 

 

SAM_0588SAM_0582SAM_0583SAM_0585

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir allt nyfiken på vad det är som händer i ditt liv ;) Hoppas du vill dela med dig av det. Jag kollar allt ibland och försöker kommentera :)

Fina bilder, riktigt härligt höstväder ser ni ut att ha haft i helgen :)

Kram på dig!/Frida