torsdag 15 september 2011

Dagens planer

Dagens planer igår var som tidigare sagt ToDo listan.

Har försökt att göra lite av det jag skulle men fastnade i att baka muffins så det jag redan städat undan i köket blev ner stökat igen när jag bakade.

Idag ska jag försöka ta tag i städningen igen och inte baka något mera,Ikväll får vi hem svärmor på middag. Idag ska jag göra den där grytan jag gjorde för några dagar sedan som Anders tyckte så mycket om Ler

http://mysannorback.blogspot.com/2011/09/god-kvall.html

http://mysannorback.blogspot.com/2011/09/sen.html

Hoppas den blir lika uppskattad av Anders mamma som Anders.

Lite bilder sedan igår när jag bakade muffinsen Skrattar

Sen kokade jag även lite lingonsylt:

SAM_0424

Kramsi kramsi

2 kommentarer:

Gisela mamma till Ebba sa...

Ne men fyy va mumsigt! Jag är hungrig så skulle inte tacka nej till den där skålen inte! ;)
Ha en bra dag! vilken hääärlig blogg!

Unknown sa...

TAck så jätte mycket Gisela !
Hoppas du också får en super duper bra dag idag!