torsdag 15 september 2011

Energi till hundra

Det var länge sedan jag hade så här mycket energi på samma gång som jag är super trött!

Tänkte lägga mig och vila lite efter att jag bloggade mitt förra inlägg men när jag väl lagt mig så kunde jag verkligen inte ligga stilla så nu är jag uppe igen och utnyttjar energin lite och storstädar istället!

Ser även att solen skiner på mig idag så blir lite gladare av det Ler är så sjukt styrd av vädret så det är läskigt!

Såg även att jag måste ta moppen till affären för att köpa grädde och lita annat till middagen idag. Har dock en fundering och det är ska jag ta Bulgur eller potatis till middagen? Vad tycker ni?

Kramiss

2 kommentarer:

Frida sa...

Låter som jag för några år sedan :) Nu är jag typ aldrig pigg längre och när jag är trött är jag dödstrött :P Åldern och stressen tar väl ut sin rätt...

Haha, när jag läste att du städade och sen att du skrev "ta moppen till affären" så såg jag först en golvmopp framför mig ;)

Jag hade valt bulgur :)

Kram!!/ Frida

Unknown sa...

Blir nog tyvärr efter en tids stress och faktumet att man aldrig blir yngre. Jag är också ofta trött men nu idag har jag konstigt nog inte känt av det så värst mycket. Hahaha ja jag har ju blivit en sån där mopp häxa som flyger till affären :P ;)
Blir nog Bulgur, så himla gott med det :)
Kram på dej <3