måndag 19 september 2011

Dåligare än dåligast

SAM_0379

Hej hej bloggläsare!

Idag är det verkligen dåligt väder, kallt blåsigt och mulet med risk för regn Ledsen inte riktigt toppen väder att ge sig ut att springa i så idag blir det Zumba som gäller för min del.Älskling åkte tidigare till jobbet idag så jag kunde inte somna om. Efter någon timmas vridande och vändande valde jag att gå upp och lägga mig i badet en sväng. På tal om vatten jag har äntligen fått min första kull av Black Molly i akvariet. Blev så himla glad igår när jag såg det så har spenderat massor av tid att titta på dom små och läsa lite mera om arten så jag kan optimera mina chanser att få fler och hör och häpna så lekte mitt Black Molly par i morse igen när jag tände lampan för dom. Ler Så ven vet kanske har jag kommit igång med dom också nu Ler

Inga kommentarer: