onsdag 21 september 2011

Kamera sladd och Middag med Mor

SAM_0521

Hej Bloggläsare!

Jag har varit dålig på att uppdatera det senaste och det beror på att min kamera sladd har varit borta!

Inte kul att läsa inlägg när det inte finns några bilder eller vad säger ni?

nu har jag iaf hittat den och håller på att överföra bilder just nu.

Igår var det tänkt att jag skulle spendera dagen med att plocka här hemma och bara mysa för mig själv men då jag haft jätte mycket problem med mitt akvarium så gick hela dagen igår åt till att försöka lista ut vad det är jag har där i och vad jag ska göra åt det.

Vet inte om jag nämnt att jag fått Yngel på mina Black Molly också? Jätte fina är dom och har räknat in att dom är 10 st varav 1 dött och 2 är dalmatiner Ler

Hösten har kommit och det både syns och känns!

 

SAM_0529SAM_0493SAM_0503SAM_0505

Jag hoppas ni har lika soligt och härligt höstväder som jag har, nu blir det frukost!

Kramzz

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men snälla du! Innan du försöker få en massa läsare via andra bloggar (så billigt knep...) så måste du lära dig språket bättre! Du särskriver och förkortar hej vilt och det blir inte bra alls!
Säger det i all välmening...

Unknown sa...

Tack för kommentaren :) ska tänka på din kritik framöver.

Unknown sa...

Tack för kommentaren :) ska tänka på din kritik framöver.