onsdag 31 augusti 2011

God morgon

God morgon bloggläsare!

Idag var det tänkt jag skulle göra mycket här hemma Ler Baka kakor, städa och även ta en svängom med hundkammen på hundarna Skrattar.

Men först och främst tända ett ljus till minne av mina Kusiners Farmor som har stått mig väldigt nära genom hela mitt liv som igår lämnade oss.

Vi älskar dig farmor och jag är glad att du har det bra nu <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har precis klivit upp ur sängen så först ska jag ta mig lite frukost sen blir det musik på högsta volymen och bara rocka loss. Solen skiner på oss så hoppas på att få lite energi över till att ta mig ut och springa idag också och kanske klå mitt förra rekord.

Kramzz

Inga kommentarer: