tisdag 6 september 2011

Full fart framåt!

Idag är ledig dag från jobbet. Skönt men endå så hade det varit super med några extra timmar.

Idag är iaf planerna att städa klart här hemma efter ett helt galet kaos med tvätt och sen kommer mamma på besök en sväng och är social med mig.

Helgens bilder tänkte jag lägga ut nu en sväng också det har jag ju inte orkat eller hunnit fören nu.

SAM_0290

Denna bilden tog jag på vägen till Sundsvall då jag tyckte det var så sjukt fint med bergen och molnen.

SAM_0295

Ett riktigt vackert gammalt hus som jag tyckte riktigt mycket om.

SAM_0298

Väl på IKEA hittade jag mitt favorit kök. Inte helt min stil skulle kunna byta det svarta till vitt men helt klart en favorit som den är också.

SAM_0308

Kvällen avrundades med tända ljus och popcorn framför tv:n och Idol 2011

Vädret ute är inget att föredra om man tänker vara ute idag men perfekt för mig då jag älskar att tända ljus och mysa ner mig i en filt framför en bra film eller lyssna på spotify och lugn musik.

Hösten kom äckligt fort och man hann nästan inte blinka innan kylan var igång.

SAM_0294

Älskar höstens alla färger som börjar komma fram, det är så fint med alla färgkontraster som uppstår.

 

Vad tycker ni läsare om hösten? Kommentera gärna!

Inga kommentarer: